Довідка

Погашення кредиту та продовження терміну

  • Це дуже просто. Вам всього лише потрібно внести оплату за продовження до закінчення терміну погашення позики.

    Ви можете продовжити позику на додаткові 7, 14 або 30 днів.

    1. Через Особистий кабінет на сайті в декілька кліків (за допомогою прикріпленої банківської картки);

    2. За номерами телефонів контакт-центру:

    067 326 2233Kyivstar
     
    073 326 2233Lifecell
     
    050 326 2233Vodafone
     
    3. Через термінали:

    Інформація про продовження відобразиться у вашому акаунті на сайті.

    4. У відділенні будь-якого українського банку, оформивши банківський переказ на наш рахунок через реквізити, що вказані в договорі (оплата проходить до 3 робочих днів).

  • Якщо у вас виникли проблеми з поверненням позики, будь ласка, повідомте нам про це, і ми будемо шукати найкраще рішення для вас.

    У разі, якщо ви не погасите позику вчасно, ми повинні будемо нарахувати плату - 1,5% за кожен прострочений день. Пам'ятайте, що для короткострокових позик ми завжди надаємо можливість продовжити термін погашення.

    Рішення можна знайти завжди, головне - Ваше бажання. Якщо ви не будете співпрацювати, на жаль, нам необхідно буде зробити подальші судові позови, включаючи судову процедуру.

  • Після отримання позики ми відправляємо вам інформацію по сумі повернення і вартості продовження.

    Ви можете знайти ці дані також в вашому аккаунті на веб-сайті, або зверніться до Контактного Центру, і ми надамо детальну інформацію.

  • Вам, як клієнту, дуже важливо формувати позитивну кредитну історію співпраці з фінансовими компаніями. За оплати позики вчасно/до розрахункової дати:

    1) Ви не переплачуєте штрафні санкції та відсотки;

    2) можете розраховувати на перегляд кредитного ліміту в бік збільшення;

    3) підвищуєте свій кредитний рейтинг.

    Важливо! Вам не обов’язково сплачувати позику повністю. Ви можете перенести дату сплати (продовжити позику) на 30 днів, що дасть можливість зберегти всі зазначені вище переваги та засоби в себе на зручний для вас період.

     

     

Загальні питання

  • Ви можете оформити одну заявку на кредит, а після його погашення - наступну. Якщо вашій заявці було відмовлено - наступну рекомендуємо подавати через 30 днів. 

  • Після того, як ви повністю заповните заявку, у вашому Особистому кабінеті відобразиться "Заявка на розгляді". Якщо ж вона не була заповнена до кінця, після входу в Особистий кабінет ви автоматично перейдете до того кроку, на якому зупинилися. Заповніть заявку до кінця (підтвердіть прийняття умов договору через смс) і відправте її на розгляд. Не втратьте можливість отримати позику під найвигідніші ставки на ринку!

  • Подати заявку для подальшого кредиту можна відразу після погашення попереднього.

  • Компанія Dinero пропонує найвигідніші умови на ринку для короткострокових позик! На відміну від ряду інших компаній, що надають подібні послуги, першу позику у нас ви можете взяти до 15 000 грн, а повторну до 23 000 грн – під найнижчу процентну ставку. Більше того, ми можемо порадувати Вас відмінним сервісом і клієнтоорієнтованим підходом до роботи фахівців нашої компанії! Скористайтеся послугами нашої компанії та насолоджуйтеся всіма перевагами такого партнерства. Якщо ви вже працюєте з нами, перейдіть за посиланням, ввійдіть до Особистого кабінету та оформіть нову заявку. Якщо ви співпрацюєте з нами вперше, оформити заявку можна на основній сторінці сайту:

    Що ж потрібно для заповнення заявки:

    1. 10 хвилин вашого часу;

    2. паспорт;

    3. номер ідентифікаційного коду;

    4. карта, на яку ви отримаєте кошти.

    Dinero не вимагає довідки про доходи, поручителів та застав. Все, що необхідно: усього лише подати заявку і відповідь не змусить на себе чекати! Ми працюємо 24/7 в онлайн-режимі. Якщо у вас з’являться питання, то ви завжди зможете знайти відповіді на нашому сайті, написати до Чату Dinero (нижній правий куток) чи звернутися до Контакт Центру.

    Номери: 

    067 326 2233Kyivstar;
     
    073 326 2233Lifecell;
     
    050 326 2233Vodafone.
     
  • Національний банк України, місцезнаходження -  01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, тел.  (044) 253-01-80

    Державна служба України з питань безпеки продуктів харчування і захисту споживачів, адреса: 01001, м. Київ, вулиця Б. Грінченка, 1; тел. (044) 364-77-80

Оформлення заявки

  • Це необхідно для ідентифікації особи позичальника.

  • Фото, яке ви надаватимете компанії Dinero для отримання позики, повинне мати хорошу чіткість та бути сфокусовано, без дефектів. Недопустимі фото в сонцезахисних окулярах, в головному уборі, із зображенням на задньому фоні сторонніх, чорно - білі. Ваш погляд має бути спрямований на об’єктив камери.

    Якщо ви використовуєте паспорт для оформлення позики, тоді необхідно надати Dinero 2 фото:

    1. Ваше обличчя та відкритий другий розворот паспорту (там, де вклеїна фотографія 25 років). Якщо ж ви міняли паспорт та фото на другому розвороті не вклеїної, то у такому випадку слід зробити фото з першим розворотом;

    2. фотографія паспорта, де вказано місце вашої реєстрації (без обличчя).

    Якщо ви використовуєте ID-карту для оформлення позики, тоді слід надати Dinero також 2 фото:

    1.Ваше обличчя, поряд з лицевою стороною ID-карти;

    2. виписка чи довідка з місця реєстрації (без вашого обличчя).

     

     

  • Всі необхідні дані вказані на самому пластику: номер карти (16 цифр на лицьовій стороні), термін дії (місяць та рік) і CVV2- код (3 цифри на зворотній стороні пластика).

  • 1. картка має бути випущена будь-яким банком нашої країни;

    2. оформлена картка має бути на фізичну особу;

    3. валюта картки - гривня;

    4. це має бути картка не для соціальних виплат;

    5. карта повинна підтримувати функцію інтернет-платежів;

    6. термін дії картки повинен закінчуватися не раніше, ніж через три місяці.

  • Ні, клієнт повинен використовувати виключно свою банківську картку.

  •  У такому разі, вам необхідно:

    1. Переконатися, що карта відповідає вимогам;

    2. якщо ж все вірно і вона відповідає 100%, тоді зв'яжіться з банком - емітентом (який випустив карту), щоб уточнити причину помилки або зверніться до Контакт Центру Dinero.

    Номери: 

    067 326 2233Kyivstar;
     
    073 326 2233Lifecell;
     
    050 326 2233Vodafone.
     
  • Це означає, що ви вже проходили реєстрацію на сайті Dinero і для того, аби подати нову заявку, необхідно ввійти в Мій кабінет на головній сторінці, а потім ввести свій логін і пароль.

  • Dinero надає новим клієнтам позику до 15 000 грн. За повторного звернення, ви можете взяти суму більше – до 23 000 грн під  гнучкі ринкові відсотки.

  • Дуже швидко!

    Ви проходите кілька кроків:

    Створення аккаунту (2 хвилини) - Дані про працедавця (2 хвилини) - Адреса проживання (1 хвилина) - Додавання фото (2 хвилини) - Прикріплення карти (2 хвилини) - Підписання договору (1 хвилина).

    Максимум 10 хвилин, і заявка успішно заповнена! На ухвалення рішення нам знадобиться максимум 15 хвилин (на практиці - швидше).

    За повторних звернень, заявку спочатку заповнювати не треба: рішення приймається протягом 2-х хвилин. (Ви інвестуєте 10 хвилин часу тільки за першого звернення, після чого зможете оформляти позики в два кліки - обравши тільки суму та термін).

  • Dinero працює 24/7 без вихідних, тому можете звертатися до нас тоді, коли це буде зручно вам. Будемо раді допомогти!

  • У такому випадку, просимо звернутися до нашого Конакт Центру:

    Номери: 

    067 326 2233Kyivstar;
     
    073 326 2233Lifecell;
     
    050 326 2233Vodafone.
     
  • Під час оформлення заявки, перед тим, як ви вводите код підтвердження, є можливість ознайомитися з договором. Щоб прийняти умови договору, треба всього лише ввести код верифікації, який надійде в sms - повідомленні. Крім того, свій екземпляр договору ви отримаєте на email.

  • У такому разі, вам необхідно неодмінно звернутися до нашого Контакт Центру для оперативного блокування свого Особистого кабінету.

    Номери: 

    067 326 2233Kyivstar;
     
    073 326 2233Lifecell;
     
    050 326 2233Vodafone.
     

Погашення кредиту

  • Якщо ви вносили оплату в Особистому кабінеті (Мій кабінет) або через термінали - засоби надходять того ж дня. Якщо платіж не був зарахований - відправте квитанцію на нашу електронну пошту: [email protected]

    Якщо оплата була проведена за реквізитами (через відділення банку або інтернет-банк) - засоби зараховуються впродовж 3 - х робочих днів. Якщо виявили помилку в реквізитах - зверніться до банку, через який проводили платіж. Якщо реквізити вказані коректно, а засоби не були зараховані в строк - зверніться до нашого Контакт Центру.

    Номери: 

    067 326 2233Kyivstar;
     
    073 326 2233Lifecell;
     
    050 326 2233Vodafone.
     

     

  • Для вас, як для клієнта дуже важливо формувати позитивну кредитну історію співпраці з фінансовими компаніями.

    За сплати позики вчасно/до розрахункової дати:

    1) Ви не переплачуєте штрафні санкції і відсотки;

    2) можете розраховувати на перегляд кредитного ліміту у бік збільшення;

    3) підвищуєте свій кредитний рейтинг.

    ВАЖЛИВО! Вам не обов'язково сплачувати позику повністю. Ви можете перенести дату сплати (продовжити позику) на 30 днів, що дасть можливість зберегти усі вказані вище переваги і засоби в себе на зручний вам період.

  • Так, така можливість в нашій компанії існує. Ви можете обрати функцію "Погасити повністю", але внести тільки частину суми. На частину, що залишилася, зробити перенесення дати оплати (продовження позики) на 30 днів і користуватися грошима стільки, скільки вам необхідно (кількість продовжень на одну позику - необмежено).

  • Так, ви можете погасити позику до того, як підійде закінчення терміну дії договору.

  • Так, вже незабаром компанія Dinero планує впровадити продукт довгострокового кредитування (з можливістю погашення до 24 місяців)

  • Передусім, без паніки - компанія Dinero передбачила вірогідність таких випадків, тому і встановила можливість погашення за допомогою декількох способів. Наприклад, якщо у вас не виходить погасити кредит за допомогою однієї термінальної системи - спробуйте провести ту ж операцію в іншій або зайдіть на сайт і сплатіть з будь-якої української карти. Крім того, платіж можна провести по телефону (з карти, яку ви прикріплювали в кабінеті) або через відділення будь-якого українського банку по реквізитами.

  • Компанія Dinero передбачила відразу декілька способів пагашення кредитів, серед котрих:

    1. Оплата через Особистий кабинет на сайті в декілька кліків (за допомогою прикріпленої банківської картки);

    2. Оплата за номерами телефонів через контакт-центр:

    067 326 2233Kyivstar;
     
    073 326 2233Lifecell;
     
    050 326 2233Vodafone.
     3. Оплата через термінали:
    4. Перерахування коштів за реквізитами через відділення банку. (до 3 банківських днів). Реквізити вказані у договорі. У призначенні платежу варто обов’язкво вказати номер свого договору/ІНН (з метою ідентифікації платежу).
    Сплачуйте свій кредит так, як вам це буде зручно!

Пролонгація

  • Це можливість перенести дату сплати на 7, 14 або 30 днів. Клієнт сплачує послугу продовження, дата сплати змінюється, жодні відсотки за цей період не нараховуються (до сплати лишиться сума, яка була на момент продовження).

  • Клієнт може робити це стільки разів, скільки йому буде необхідно. Кількість продовжень за одним кредитним договором за запитом клієнта – необмежена.

  • Клієнтам компанії доступна пролонгація за власним запитом (коли клієнт самостійно замовляє послугу продовження на 7, 14 чи 30 днів та вносить плату за неї. Відсотки за цей час не нараховуються).

    Інформація про продовження буде відображена у вашому Особистому кабінеті. Сама пролонгація надає позитивного впливу на історію співпраці з Dinero та формує довгострокові стосунки.

    Плата за продовження за запитом клієнта:
    На 7 днів = 11.90%
    На 14 днів = 23.10%
    На 30 днів = 48.00 %

Ідентифікація

  • Це зручна процедура верифікації особистості та підтвердження заявки.

    Вам достатньо лише зробити 2 фотографії:

    • свого обличчя
    • та селфі з паспортом

    Підпис в такому разі надає за Вас наша компанія.

  • Вам не потрібно мати особистого ключа для підписання.

    Е-підпис від Dinero – це найшвидший спосіб оформити заявку!

    Достатньо лише зробити дві фотографії та підписати договір за допомогою одноразового паролю, який надходить Вам в СМС-повідомленні.

  • Достатньо пройти 3 кроки:

    1. Упевніться, що у Вас працює веб-камера.
    2. Натисніть кнопку "Зробити фото" та зробіть 2 фотографії: Ваше обличчя та селфі з паспортом.
    3. Підпишіть договір та отримайте гроші на карту!
  • Фотографії мають бути:

    • Гарної якості (текст на документах має читатися)
    • Чіткі (фотографії мають бути не розмиті)
    • Не обрізані: обличчя та ID-картка повністю розміщені на фотографії

Верифікація BankID

  • BankID – це спосіб електронної автентифікації громадян за допомогою їхніх даних в банку, де вони обслуговуються.

    BankID має нижчий рівень довіри, ніж електронний цифровий підпис, та може застосовуватися не для всіх електронних послуг – лише найменш ризикових.

  • Щоразу, коли особа хоче скористатися електронною послугою, портал формує електронний запит до банку, де особа є клієнтом, для отримання її персональних даних. Це може бути ПІБ, паспорт, ІНН, адреса, електронна пошта та інші дані – залежно від порядку надання конкретної електронної послуги. На підставі отриманих даних і проводять електронну автентифікацію особи.

  • При авторизації на сайті за допомогою BankID, після обрання свого банку Ви будете переадресовані на його сайт для проходження автентифікації з використанням логіна, пароля, номера картки.

    У разі успішної автентифікації на сайті банку, система BankID передасть Ваші персональні дані, що дозволить Вас ідентифікувати.

  • Так. Проте персональні дані не публікуються, захищені належним чином та використовуються лише за безпосереднім призначенням та згідно Закону України «Про захист персональних даних».

    Детальніше про нашу Політику конфіденційності Ви можете прочитати ТУТ

  • Система BankID в Dinero надається Національним Банком України.

    Система BankID Національного банку України створена для того, щоб громадяни отримали зручний та безпечний доступ до державних, фінансових, комерційних та інших послуг, що можуть надаватися дистанційно та потребують ідентифікації.