Увага, 11.05.2021 22:00 сайт буде зачинений на технічне обслуговування. Очікується, що технічні роботи будуть завершені 12.05.2021 01:00.
Блог
грн
15000
грн

Сума кредиту грн
Сума відсотків
грн
Всього до сплати грн
Дата сплати

Ви знали? Ви можете подовжити Ваш кредит на 7,14 та 30 днів.

За кулісами DINERO: інноваційний підхід до клієнтського сервісу

ФК DINERO відома як компанія, що надає реально швидкі послуги. Час оформлення позики на сайті компанії складає 5-10 хвилин, і після підтвердження заявки гроші миттєво поступають на картку позичальника. Керівник Управління клієнтського сервісу Тетяна Васильчук разом із командою Служби підтримки забезпечує якісну комунікацію з клієнтами. Від роботи підтримки залежить дуже багато, тому DINERO вимагає від операторів високого рівня знань і сумлінного ставлення до роботи.

«Якість комунікації кожного оператора з клієнтом підлягає щомісячній перевірці, — коментує Тетяна Васильчук. — Я як керівник відділу особисто слідкую за тим, щоб наше клієнтське обслуговування залишалося на належному рівні й, до того ж, постійно покращувалося. Щоб уникнути упередженості в оцінюванні, з операторами Служби підтримки працює незалежний Підрозділ контроля якості».

Кількість користувачів DINERO постійно зростає, об’єми роботи збільшуються, тому компанія не може собі дозволити прогалини в обслуговуванні. Наявність системи контролю мотивує працівників підтримки на самовдосконалення та підвищення кваліфікації.

Раз у квартал у DINERO передивляються вимоги до операторів, а кожного місяця вони проходять тестування для оцінки рівня професійних навичок і знань. У грудні 2019-го середня оцінка по 100-бальній шкалі складала 91 балл. Це мінімальна оцінка, яку має отримати працівник, щоб надавати якісні послуги клієнтам.

За успішну роботу оператори отримують заохочення та премії. За усвідомлене невирішення запитань клієнта або некоректне спілкування, навпаки, працівники позбавляються бонусів частково або повністю.

За два роки роботи в DINERО впровадили немало інноваційних механізмів для більш ефективного обслуговування. Швидкість і якість сервісу постійно зростають, в чому можуть пересвідчитися постійні клієнти компанії. У свою чергу, майбутні користувачі фінансових послуг можуть оцінити сервіс DINERO під час оформлення позики або консультації в Службі підтримки.

Щоб залишатися кращими, треба працювати краще за конкурентів — переконані в DINERO. Перевірити якість сервісу та взяти вигідні позики клієнти можуть на сайті https://www.dinero.ua/ або за допомогою консультанта в офлайн-представництвах компанії.

Читачів також цікавить:

Оцінка статті: 4,5/5

Проголосувало 163 людини.